عاشقانه های کوتاه برای تو...
عاشقانه های کوتاه برای تو...
مَن وَ تُو یک ما ساختیم....

چه سخت است.. ساده میگذرد! روز هایم بدون تو... 
فدای سرت! جسمت پیشم نیست.. قلبمی خب از چه ب ترسم!!! 
اما.. اما بدون تو مگر میشود زندگی کرد؟ 
زندگی...! راستی چ ساده زیبا شده.. چقد ساده زندگیم شدی به سادگی قلب ارامت به سادگی روح پاکت

ب سادگی.... بگذریم! خودت بهتر میدانی ب همان سادگی ها..ب سادگی دوستت دارم 
عاشقانه اما.. با عشق.. با قلبم.. با ذره ذره وجودم.. ساده.. ساده 
میبینی؟ ارام ارام کوچه ب کوچه میگذرم... چه ساده انتهای هر یک ایستادی.. چه خوب.. کوچه پس کوچه های زندگیم شدی نفسم 
هه.... خنده هام گرفته!! چه ساده واژه ها از توصیفت عقب میمانند.. 
میبی عزیزم؟ چه نفسی میزنند واژه ها... که به تو برسن! 
انگار واژه ها بیخبر انند! پیش خودمان باشد ب گرد پایت هم نرسیدن با آن همه ادعا.... !!!
دوستت دارم مهشیدم 
بچه ها واسمون دعا کنین.. ایشالله همه ب عشقشون برسن همه ... همه... 



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت21:49---22 تير 1393
به من چه ربطی دارد این که زمین گرد است, به

دور چه می گردد, من الان تمام حرفم این است

که روز و شبم دیگر بی تو نمی گردد

اميدوارم به عشقت برسي ...يه عشق پاك يه عشق ناب ...
پاسخ:مرسی دادا از دعای قشنگت


مـعـشـوق بـی هـمـتـا
ساعت3:00---22 تير 1393
هعییییییییییییییییی خداااااااا

علی رو به عشقش برسون...الهی آمین


پاسخ ی دنیا ممنون از ذعات خیلی ییییییی ممنونم ب خدا لطف دارید ب من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 21 تير 1393برچسب:عشق من مهشیدم, توسط  ALI

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.